maandag 15 oktober 2007

Royal Dubai adverteert nog steeds! Kijk en huiver


Vorige week heb ik een stukje geschreven over de eenvoud waarmee het mogelijk is om de boel te flessen. Ik doel dan op de veelbesproken nepfondsen Royal Dubai en Golden Sun Resorts. Nog dagelijks is deze zwendel in het nieuws. Vooral de politiek is druk in discussie. Moet je dit nu wel of niet aanpakken?!? Maar wat schets mijn verbazing. Royal Dubai is op internet nog volop aan het adverteren.

Ik zit een beetje rond te surfen naar interessante websites, kom ik ineens een site tegen waar gewoon een Google advertentie van Royal Dubai staat. Dat kan toch niet waar zijn? Ik denk dat het een fout is maar als ik vervolgens de advertentie klik, blijkt de website gewoon live te zijn. Kijk zelf maar op http://www.royaldubai.nl/
Snapt u het nog?

Geen opmerkingen: